|
Issue |
Title |
|
Vol 8, No 1 (2024): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
USING REFLECTIVE JOURNALS AS A PROFESSIONAL DEVELOPMENT TOOL: VOICES FROM PRIMARY SCHOOL EFL TEACHERS |
Abstract
PDF(74-86)
|
Huynh Thi Nha Nha, Phan Quỳnh Như |
|
Vol 6, No 1 (2022): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
TEACHERS’ PERCEPTIONS OF USING BRAINSTORMING ACTIVITIES IN ENGLISH CLASSES AT SOME PRIMARY SCHOOLS IN HUE CITY |
Abstract
PDF
|
Huynh Nhat Uyen, Le Pham Hoai Huong, Le Chau Kim Khanh |
|
Vol 3, No 2 (2019): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
EXPERIENCES AND PERSPECTIVES OF IN-SERVICE TEACHERS OF ENGLISH AT LOWER SECONDARY SCHOOLS TOWARDS THE PRACTICE OF CULTURE TEACHING IN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMS |
Abstract
PDF (208-217)
|
Vũ Thị Hoàng Mai, Nguyễn Diệu Hồng |
|
Vol 6, No 2 (2022): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
THE IMPACT OF MULTIMODAL TEXTS ON HIGH SCHOOL EFL LEARNERS' PERCEPTIONS OF CULTURE AND COMMUNICATION |
Abstract
PDF
|
Tran Van Duong |
|
Vol 5, No 1 (2021): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
PERCEPTIONS OF THE 4TH YEAR ENGLISH PEDAGOGY STUDENTS AT HUE UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES IN USING MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING (MALL) APPS FOR TEACHING VOCABULARY |
Abstract
PDF (73-83)
|
Nguyen Thi Ai Nhi, Nguyen Vu Quynh Nhu |
|
Vol 1, No 3 (2017): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
THE EFFECTIVENESS OF PRESENTING AND PRACTISING ESP VOCABULARY IN MINIMAL CONTEXT: A STUDY AT THUONGMAI UNIVERSITY |
Abstract
PDF (261-273)
|
Hoàng Thu Ba |
|
Vol 1, No 2 (2017): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
THE APPLICATION OF PORTFOLIOS IN TEACHING AND LEARNING TRANSLATION 1 AT FACULTY OF FOREIGN LANGUAGES, HANOI PEDAGOGICAL UNIVERSITY 2 |
Abstract
PDF (108-117)
|
Phạm Thị Tuấn |
|
Vol 1, No 2 (2017): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
TEACHERS’ ATTITUDE TOWARDS TEACHER COLLABORATION FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT |
Abstract
PDF (10-22)
|
Dương Phước Quý Châu |
|
Vol 1, No 1 (2017): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
AN INVESTIGATION INTO THE TEACHING OF INTERCULTURAL COMPETENCE IN CLASSES OF AMERICAN CULTURE AT HUE UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES: EFL STUDENTS’ PERCEPTIONS |
Abstract
PDF
|
Cao Lê Thanh Hải |
|
Vol 2, No 3 (2018): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
CULTURAL FEATURES IN ELT AT DALAT UNIVERSITY: CHALLENGES AND SUGGESTED SOLUTIONS |
Abstract
PDF
|
Trần Thảo Uyên |
|
Vol 2, No 2 (2018): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
TEACHING TRANSLATION MODULES USING MOODLE: A QUANTITATIVE RESEARCH AT UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES, HUE UNIVERSITY |
Abstract
PDF
|
Phanh Thị Thanh Thảo |
|
Vol 2, No 1 (2018): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
FACTORS AFFECTING THE QUALITY OF TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES IN FOREIGN TRADE UNIVERSITY |
Abstract
PDF
|
Bùi Thị Kim Phúc |
|
Vol 2, No 1 (2018): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
MEASURES FOR TEACHING VIETNAMESE DIALECTS FOR STUDENTS OF THE VIETNAMESE LANGUAGE AND VIETNAMESE CULTURE AT BAC LIEU UNIVERSITY IN LINE WITH THE DEVELOPMENT OF LEARNERS’ CAPACITY |
Abstract
PDF
|
Nguyễn Phước Hoàng |
|
0 - 0 of 13 Items |
|